De laatste loodjes

22 januari 2017 - Sydney, Australië

Het aftellen is begonnen. Deze week ging weer veelste vlug voorbij. Nog maar een week te gaan in Sydney. Er komen nu allemaal zaken boven die ik moet gaan regelen als reisverzekering, een vervanger voor mijn bed, mijn voorraadkast maar opmaken, afspraken inplannen om mensen nog te kunnen zien voordat ik wegga. Kortom, het is druk.

Het feit dat ik al deze dingen moet gaan doen betekent dat ik toch echt bijna vertrek. Ik woon straks gewoon niet meer in Sydney, zo gek!

Zondag 22 januari vertrek ik richting de east coast. Hier zal ik 1 maand gaan reizen en daarna waarschijnlijk doorvliegen van Cairns naar Melbourne. Hier wil ik de great ocean road gaan doen. Dat stond toch eigenlijk ook nog best wel hoog op mijn lijstje. In Melbourne zal ik waarschijnlijk een weekje zijn en dan vlieg ik naar Sydney. Hier blijf ik dan nog een paar dagen en dan 3 maart is het hele avontuur afgelopen. Na een reis van ongeveer 24 uur zal ik Om 8 uur 's avonds landen op schiphol!

Maaaar zo ver is het nog niet. En wat heb ik een zin in mijn reis!!!! Het afscheid zal wel moeilijk worden. Vooral omdat de kans groot is dat ik sommige niet meer zal zien.

Ik hoorde dat het sneeuwde in Nederland, nou ik kan me er niks bij voorstellen!!! Toch wel lekker dat ik dat allemaal mis. Geen koud geen sneeuw :)

Dit weekend is mijn laatste volle weekend in sydney. daar gaan we dus optimaal gebruik van maken!
Morgen avond lekker uit met mijn huisgenoten, zondag gaan we naar Watsons bay. Een lekker dagje uitbrakken en de wandeling van Manly naar Split doen (10km)

Nog maar 3 uurtjes werken en dan heb ik lekker weekend!!!! Iedereen een heel fijn weekend toegewenst. Hopelijk valt het mee met de gladheid en de sneeuw.

See you all in 7 weeks