Toch wat geld verdienen in Aussie

20 september 2016 - Sydney, Australië

Vrijdag avond heb ik lekker met de beentjes omhoog gezeten. De dag erna kon ik uitslapen. Ik moest in de avond werken bij Helping Hands. Daar moest ik een gouden jurk aan met zwarte hakken. Ik had geen zwarte hakken dus ging ik met Rajelle zaterdagmiddag even de stad in. Ik wilde sowieso voor mijn werk nog hakken kopen dus dat kwam heel goed uit. In de stad zijn we goed geslaagd en heb ik verdere verleidingen kunnen weerstaan.

In de avond moesten Rajelle en ik naar een hotel bij Martin Place. Het was echt enorm. Binnen was een grote zaal waar het event zou plaatsvinden. Het was een boxing-event. De zaal was echt super mooi aangekleed en midden in de zaal stond een boksring. Er zouden 500 gasten komen. Helping Hands is een charity fund raiser. Ze haalden dit keer geld op voor een goed doel dat zelfmoord bespreekbaar wil maken. Er waren 3 live-veiligen en gedurende de hele avond konden mensen bieden (silent) op reizen en andere dure dingen.

Wij moesten de veiligen aanbevelen en vragen beantwoorden. Ook moesten we soms door het publiek heen lopen. Je kunt je voorstellen dat we er niet uit zagen. Het was een soort miljoenenjacht gouden jurkje. Heel opzichtig tussen alle mooie gala kleding. De hele avond was er niet veel te doen dus we hadden genoeg tijd om boksen te kijken. Dit was wel leuk om te zien, maar als je al een paar uur op hoge hakken staat verandert dat snel. Er was niet veel geveild en de mensen binnen waren allemaal stomdronken. Het was gratis drinken en dat kon je goed merken. Er pakte iemand me zelfs zo bij mijn heupen en liep daarna weer door. Super vreemd en ik voelde me echt een beetje een object. Maar goed, ik had wel voor het eerst in een lange tijd geld verdiend in plaats van uitgeven.

Eenmaal thuis ben ik nog even op de bank gaan zitten met mijn zere voeten omhoog en daarna ben ik gaan slapen. Dezelfde dag was Defqon 1. Een Nederlands hardstyle feest. Mijn huisgenoten waren gegaan en hadden het super leuk gehad. Ook al was het hardstyle, stiekem had ik het zelf ook wel leuk gevonden denk ik.

Zondag kon ik weer heerlijk uitslapen. Wat is twee dagen weekend hebben toch fijn. In de middag ben ik samen met Muriel en Pauline naar de side bar gegaan. Daar hadden we afgesproken met nog 4 anderen. We eindigden weer in Maloney's en hebben daar even gezellig gezeten. Het regende zo ontzettend hard die dag. Het weer moet echt nog even bijdraaien hoor.

Het is hier ook eigenlijk heel gek met het weer. De ene dag regent het en is het koud. Dan is het daarna weer super zonnig. Maar je kunt wel merken dat het echt al lente is. Je hoeft vrijwel nooit meer een jas aan en het is altijd wel rond de 20 graden. Helaas nog geen korte broeken weer, want het koelt ook snel af.

Maandag moest ik 1000 chocolade munt zakjes bevestigen aan papier van Richard Lloyd. 1000 stuks in een dag. Dat ging natuurlijk nooit lukken. Ook echt weer een stagiar taakje. Helaas kwam de post te laat dus moest ik dit dinsdag doen. 'S avonds wilde ik graag even skypen met Nederland. Helaas werkt onze WiFi heel slecht te laatste tijd dus dat was erg lastig. Dit is echt heel irritant als je even wilt skypen. We hebben het de huisbaas gevraagd en die gaat er achter aan. Zegt ie.

Vandaag is dus de heugelijke dag dat ik 1000 chocolademunt zakjes door mijn handen mag laten gaan. Ik zit hier dus al de hele dag verlekkerd en kwijlend op de stoel. De verleiding is groot, maar ik moet sterk zijn. Gelukkig haalt Robbo (collega) iets lekkers voor me bij de woolie's (supermarkt). Ik zal vanavond wel weer extra gezond koken!! Vanavond heb ik nog een Skype afspraak met mijn coach. Er zijn wat kinkjes in de kabel dus daar moeten we even over praten. Altijd leuk op je vrije avond.