Bijna alweer drie maanden van huis

17 oktober 2016 - Sydney, Australië

Weer even een update! Dinsdag moest ik naar een CPA congres. Dit vond plaats in het Hilton en ik moest mijn ultimate business wear dragen. Uiteindelijk moest ik niet heel veel doen en was het veel wachten (gold voor het hele team overigens). Het was wel leuk om mee te maken. Allemaal zakenmensen bijeen. We stonden met een Richard Lloyd 'stand'. We gingen een film maken voor de website dus was er een professionele cameraman aanwezig. Hij had allemaal spullen mee als lichten etc, dus het voelde alsof ik op een mini filmsetje stond. Erg leuk. Na van een heerlijke lunch te hebben genoten was het al weer tijd om dit prachtige hotel te verlaten. De rest van de week ging wat langzaam. De week ervoor waren we op maandag vrij dus hadden we maar 4 werkdagen. Misschien dat dat er mee te maken had. Vrijdagavond was ik lekker met Muriel en Anouk een filmpje aan het kijken en zaterdag kon ik dan eindelijk weer lekker uitslapen.

Zaterdag ging ik met Muriel naar Broadway. We moesten beiden een mok kopen. Omdat er veel glazen doorheen gaan moet de vaatwasser heel vaak aan. Daarom hadden we een nieuw idee: iedereen zijn eigen mok. Ook moest ik even een weekend tas kopen voor alle weekendjes die ik buiten Sydney ga spenderen. Maar wij zouden Muriel en Marlou niet zijn als we niet terug kwamen met nieuwe kleren en schoenen. Dit was niet de plannig, ik was ook erg teleurgesteld in mezelf, maar ik kon er niks aan doen.

In de avond ben ik het nieuwe huis gaan bekijken van Pauline samen met Muriel. Nouja, nieuw huis.. Ze moet weer verhuizen want ze zijn er uitgezet vanwege een feest dat ze gaven. Heel jammer, want ze woont er perfect. We zijn uitgegaan in Newtown. Muriel en ik maakten het niet zo laat en we lagen half twee lekker in ons bedje.

Zondag zou ik gaan whale spotten maar Pauline kon niet. Het was erg warm en ik had niet zo veel zin om iets te doen. Ik was lekker alleen thuis en heb genoten van de zon op ons balkon. Een heerlijk niks doe dagje.

Ik heb de laatste tijd zitten denken om te gaan verhuizen. Het zijn allemaal heel erg leuke meiden maar er gebeurd verder niet heel veel. Ook lijkt het me leuk om met meer internationale mensen te wonen. Daarnaast zijn mijn kamergenootjes vaak laat thuis vanwege werk, waardoor ik altijd wakker wordt. Omdat dit idee al een tijdje in mijn hoofd zit, kan ik het niet meer loslaten. Vanavond heb ik een house viewing in Bondi Beach en morgen in Bondi Junction. Hele goede locaties om te wonen. De rent is ongeveer hetzelfde. Qua huis zou ik eigenlijk het liefste niet verhuizen. Het is schoon, nieuw en fijn maar dat zou niet de reden moeten zijn waarom ik daar zou blijven. Alhoewel ik nog wel twijfel over of ik echt wil verhuizen of niet, kan het geen kwaad om de eerste stap te zetten en huizen te gaan bekijken.

Wordt dus vervolgt..