next: the new intern

6 september 2016

In club Ivy hadden we een hele leuke avond gehad! Echt me ogen uitgekeken. Een soort super de luxe hotel met verschillende verdiepingen met allerlei soorten muziek. Gelukkig stonden we op de gastenlijst anders moesten we alleen al 30 dollar entree betalen.

Beneden was een techno stage met allemaal vrouwen die op een afdakje aan het dansen waren met gewaden aan. Er werd een soort verglitterde clown de lucht in getrokken en die kunstjes ging doen. Echt heel vet allemaal. Wel leuk dat de mensen hier ook allemaal heel anders gekleed zijn. De dames dragen hier t liefst zo kort mogelijk jurkje met een mega laag make-up op. Echt niet om aan te zien, maar blijkbaar vallen de jongens daar op. Je moet in Australie ook al vroeg binnen zijn. Het begint vroeg en is ook altijd rond twee uur af ongeveer.

Op de bovenste verdieping (buiten) was een rooftop zwembad aanwezig. Ook een muziek stage en overal waren mensen. Ik denk dat ik hier al een geweldige avond had gehad al hadden ze me een stoel gegeven zodat ik iedereen kon bekijken.

De ochtend erna heerlijk uitgeslapen en vooral van het zonnetje genoten die zo lekker scheen op het balkon. Op tijd naar bed want morgen is het zo ver: de eerste stage dag. Ik moest 10 uur beginnen en ik was heel zenuwachtig. Puur omdat je niet zo maar even kan stoppen met stage en naar huis toe kan gaan. Ja.. Het zou kunnen maar dat is natuurlijk geen optie.

De eerste dag ging ik in mijn nette pantalon en colbert naar stage. Eenmaal aangekomen werd ik aan iedereen voorgesteld en kreeg ik mijn werkplek toegewezen. De rest van de dag had ik af en aan meetings, 1 op 1. Allerlei uitleggen over systemen en hoe het allemaal werkt, wat het bedrijf doet.

Vrij slopend.. Toen ik thuis kwam had ik ook geen zin meer om te koken en at ik maar wrap met overblijfselen wat ik nog had. De volgende dag weer meetings en een maand vergadering incl. Lunch. Allemaal moeilijke termen worden er dan de kamer rondgeslingerd. De taalbarriere is wel echt aanwezig. Dat vind ik nog wel echt een dingetje.

Er zijn er ook maar twee Australische, de rest komt overal van de wereld vandaan. Echt multi-culti. Zo zit er dus ook een schotse en engelse jongen bij het gezelschap die ik dus echt bijna niet versta. Maar goed, oefening baart kunst zeggen ze...

De mensen zijn super lief en als we de targets halen dan gaan we met zijn alle een weekend weg. Niet verkeerd toch?!

Ik ben benieuwd hoe het de rest van de week zal gaan verlopen. Ik wil zsm meedraaien in het bedrijf en echt mijn steentje bijdragen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl