Relaxen op koh phi phi

11 augustus 2016 - Koh Phi Phi, Thailand

Gisteravond zijn we heerlijk uiteten geweest in een soort boomhut. Heel leuk tentje met pizza's waar die meiden trek in hadden. Hierna zijn we naar een bar gegaan waar we hebben gebeerpongd. Janine en ik tegen Maureen. Uiteraard hadden jan en ik gewonnen, ondanks dat mau nog later steun kreeg van de barman.

We wilden naar een andere bar en zijn richting het strand gaan lopen. Per toeval kwamen we precies op de goede tijd bij een vuurshow. Een paar mannen deden werkelijk alles met stokken die ik de brand stonden. Ook gewoon in hun mond steken. Echt heel leuk om een keer gezien te hebben. Na deze show hebben we onze beerpong specialiteiten weer laten zien tegen een groepje Nederlandse jongens en daarna nog tegen buitenlandse jongens. In de bar werd er ook volop gedanst dus het was een erg leuke avond!

Om 11 uur was het tijd om op te staan. We wilden eigenlijk gister al lekker in de zee zwemmen maar dat was er niet van gekomen. Vandaag dus maar doen. Lekker op het strandje gelegen met mooi uitzicht en de mooi blauwe zee, het enige minpunt was het ontbreken van de zon. Aan het strand zat een beachclub waar we even hebben ontbeten/geluncht.

Hierna zijn we naar het view point gegaan van phi phi. Bezweet en super veel traptredes later kwamen we boven aan. Een prachtig uitzicht!! Hier hebben we uiteraard foto's gemaakt die in de galerij staan. Genoten van het uitzicht met een lekker ijsje.

Op de weg terug hadden we alle drie erg veel zin om te zwemmen. We hadden geen zwembad dus moesten we maar een ander hotel binnen sneaken. Dit was gelukt en hier hebben we lekker gebadderd.

Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben we gedoucht en weer klaar gemaakt. Onderweg kwamen we weer super veel katten tegen. Dit eiland zit er vol van, eigenlijk dus echt wat voor mij. Het enige rare is dat ze allemaal een mini staart hebben waardoor ze niet echt materiaal zijn om in mn koffer mee te nemen.

We zijn nu lekker aan het eten waar we vanmorgen ook hebben 'ontbeten'. Wat de avond zal brengen zullen we vanzelf merken, uit of gewoon lekker een drankje doen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade